Originálna váha od popredného svetového výrobcu MyWeighVáži do 400g s...
Precízne pinzety VETUS 6-dielna sada5 presných...
230V AC adaptér pre viacero modelov váh napr. Ultraship, Ultrababy, CJ,...
Precízna sada kalibračných závaží...
Digitálna váha ProScale s kapacitou 555g a rozlíšením 0,1gVáženie v...
Kuchynská váha MyWeigh KD-7000 do 7kg s presnosťou 1gVáži v jednotkách...
špecifikácie:Kapacita: 2200 mAhVstupné napätie...
Sada 17ks kalibračných závaží z pochromovanej ocele...
Vďaka jednoduchému ovládaniu tromi tlačidlami a robustnej plastovej...
Vďaka jednoduchému ovládaniu tromi tlačidlami a robustnej plastovej...
Kupujúcemu odporúčame pred prevzatím zásielky skontrolovať či zásielka nie je poškodená. V prípade rozsiahleho poškodenia (roztrhnutý obal, deformácie a iné rozsiahle poškodenie) odporúčame zásielku neprebrať. Máte nárok tovar neprebrať aj vtedy, ak je na ňom viditeľné mechanické poškodenie zjavne spôsobené prepravou, alebo ak je tovar neúplný, alebo zamenený.
V prípade reklamácie nás kupujúci informuje zaslaním emailu na adresu: profiscales@jadotrade.sk, alebo kontaktuje prostredníctvom kontaktného formuláru na našej webovej stránke: http://www.profiscales.sk/kontaktujte-nas. Naši reklamanti Vašu reklamáciu následne posúdia, prípadne si vyžiadajú ďalšie doplňujúce informácie, alebo fotografie poprípade Vás požiada o zaslanie reklamovaného tovaru na posúdenie reklamácie.
Reklamovaný tovar musí byť riadne zabalený a musí obsahovať: reklamovaný tovar vrátane príslušenstva, manuálov a inštalačných médií, kópiu dodacieho listu, alebo faktúry, popis závady a kontaktné údaje kupujúceho - spiatočná adresa, telefónne číslo, e-mail. Tovar zasielajte buď formou balíka, alebo doporučene ako list. Pri zaslaní tovaru dobierkou nebude táto zásielka prijatá. Reklamovaný tovar musí byť dodaný čistý a mechanicky nepoškodený. Kupujúci je povinný zasielať tovar v takom balení, aby nedošlo k mechanickému poškodeniu počas prepravy. Ak dôjde k poškodeniu počas prepravy pri reklamácií, vadný tovar nebude podliehať záručnej oprave.
Náklady na prepravu reklamovaného tovaru smerom od kupujúceho k predávajúcemu hradí kupujúci. Doba vybavenia reklamácie začína plynúť dňom prevzatia tovaru servisným strediskom. Oprava v záručnej dobe je bezplatná. V prípade, že dôjde k vade výrobku v záručnej dobe, má zákazník právo na odstránenie vzniknutej vady. V prípade, že vada tovaru je neodstrániteľná, nahradí dodávateľ zákazníkovi vadný výrobok novým, alebo po dohode - výrobkom iného typu, pričom dôjde k doplateniu alebo vráteniu cenového rozdielu, alebo vráti za tovar peniaze.
Záruka sa nevzťahuje na poškodenie vzniknuté:
Záruka sa tiež nevzťahuje na škody vzniknuté v dôsledku živelnej udalosti, živelnej katastrofy, násilného poškodenia, poveternostných podmienok, alebo prevádzkou v extrémnych a neobvyklých podmienkach.
Reklamačné podmienky pre spotrebný tovar
Spotrebný materiál – do tejto skupiny produktov patria: žiarovky, výbojky, batérie, náplne do tlačiarní (tonery, cartridge), pásky. Na spotrebný materiál je záruka 6 mesiacov.
Pre váhy, ktoré majú od výrobcu rozšírenú záruku na 5, 20 alebo 30 rokov platia pravidlá uverejnené na stránke: Rozšírená záruka
Adresa na zaslanie reklamovaného tovaru k nám: JADO Trade s. r. o., P.O.BOX 2/42, Holíč, 908 51