Reklamačné podmienky

 

Kupujúcemu odporúčame pred prevzatím zásielky skontrolovať či zásielka nie je poškodená. V prípade rozsiahleho poškodenia (roztrhnutý obal, deformácie a iné rozsiahle poškodenie) odporúčame zásielku neprebrať. Máte nárok tovar neprebrať aj vtedy, ak je na ňom viditeľné mechanické poškodenie zjavne spôsobené prepravou, alebo ak je tovar neúplný, alebo zamenený.

 

V prípade reklamácie nás kupujúci informuje zaslaním emailu na adresu: profiscales@jadotrade.sk, alebo kontaktuje prostredníctvom kontaktného formuláru na našej webovej stránke: http://www.profiscales.sk/kontaktujte-nas. Naši reklamanti Vašu reklamáciu následne posúdia, prípadne si vyžiadajú ďalšie doplňujúce informácie, alebo fotografie poprípade Vás požiada o zaslanie reklamovaného tovaru na posúdenie reklamácie. 

Reklamovaný tovar musí byť riadne zabalený a musí obsahovať: reklamovaný tovar vrátane príslušenstva, manuálov a inštalačných médií, kópiu dodacieho listu, alebo faktúry, popis závady a kontaktné údaje kupujúceho - spiatočná adresa, telefónne číslo, e-mail. Tovar zasielajte buď formou balíka, alebo doporučene ako list. Pri zaslaní tovaru dobierkou nebude táto zásielka prijatá. Reklamovaný tovar musí byť dodaný čistý a mechanicky nepoškodený. Kupujúci je povinný zasielať tovar v takom balení, aby nedošlo k mechanickému poškodeniu počas prepravy. Ak dôjde k poškodeniu počas prepravy pri reklamácií, vadný tovar nebude podliehať záručnej oprave.

Náklady na prepravu reklamovaného tovaru smerom od kupujúceho k predávajúcemu hradí kupujúci. Doba vybavenia reklamácie začína plynúť dňom prevzatia tovaru servisným strediskom. Oprava v záručnej dobe je bezplatná. V prípade, že dôjde k vade výrobku v záručnej dobe, má zákazník právo na odstránenie vzniknutej vady. V prípade, že vada tovaru je neodstrániteľná, nahradí dodávateľ zákazníkovi vadný výrobok novým, alebo po dohode - výrobkom iného typu, pričom dôjde k doplateniu alebo vráteniu cenového rozdielu, alebo vráti za tovar peniaze.  

Záruka sa nevzťahuje na poškodenie vzniknuté:

  • Prirodzeným, alebo nadmerným mechanickým opotrebením
  • znečistením tovaru, alebo jeho častí v dôsledku zanedbania údržby
  • používaním tovaru v podmienkach, ktoré nezodpovedajú svojou teplotou, prašnosťou, vlhkosťou,  chemickými a mechanickými vplyvmi prostredia, v ktorom sa tovar bežne používa
  • vonkajšími vplyvmi, napr. pádom alebo nárazom, vniknutím vody do elektrických častí
  • zásahom do tovaru neoprávnenou osobou (neodborné opravy alebo úpravy)
  • prepätím, napr. pri údere blesku, vplyvom magnetického poľa
  • pri používaní tovaru v rozpore s návodom na obsluhu
  • mechanickým poškodením- roztrhnutý, prerezaný, tepelne poškodený tovar, tovar poškodený neopatrným neúmerným fyzickým zaobchádzaním, zámerným poškrabaním vrstiev tovaru a pod.
  • ak je poškodená garančná nálepka, alebo odstránená plomba na tovare

Záruka sa tiež nevzťahuje na škody vzniknuté v dôsledku živelnej udalosti, živelnej katastrofy, násilného poškodenia, poveternostných podmienok, alebo prevádzkou v extrémnych a neobvyklých podmienkach.

Adresa na zaslanie reklamovaného tovaru k nám: JADO Trade s. r. o., P.O.BOX 2/42, Holíč, 908 51